На головну Тест 1 день

Моніторинг

Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Додати справу Перейти в розділ
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Оновлення в Господарських договорах
Судові рішення
1
Дублювати
Редагувати
Видалити
Перейти в розділ

Ви не авторизовані

Увійдіть в систему, або зареєструйтеся для отримання тестового доступу, щоб скористуватися усіма можливостями системи

Тест 1 день
Розділи системи

136 471 419

Судові рішення

29 581

Прецеденти ВС

5 314

Прецеденти ЄСПЛ

547 139

Нормативні акти

33 259 716

Судові засідання

59 839 408

Стан справ

Тарифи системи
Унікальні можливості

Моніторинг

Відслідковуйте нові рішення та засідання по справі

Календар засідань

Слідкуйте за перебігом подій та синхронізуйте зі своїм календарем

Обране

Створюйте папки, зберігайте документи чи окремі цитати

Добірки прецедентів

Правові позиції, на які варто звернути увагу

Зв'яжіться з нами
Про нас
Комерційний відділ
067-739-51-14 [email protected]
Підтримка користувачів
067-545-26-26 [email protected]
Загальні контакти
044-300-20-36 [email protected]
Соціальні мережі
Facebook Telegram Instagram
Лист № 11/4-15-990-ЕП від 31.01.2004 Про застосування тимчасової та неповної декларацій
  • 09/09/2005
    Нечинна
Нормативні акти Лист Лист № 11/4-15-990-ЕП від 31.01.2004 Про застосування тимчасової та неповної декларацій

Лист № 11/4-15-990-ЕП від 31.01.2004 Про застосування тимчасової та неповної декларацій

Джерело: Офіційний портал ВРУ
Тип: Лист
Номер: 11/4-15-990-ЕП
Дата: 31.01.2004
Видавник: Державна митна служба України
Редакція: 09.09.2005
Нечинна
Пов'язані рішення
logo
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
31.01.2004 N 11/4-15-990-ЕП
Начальникам регіональних

митниць

Начальникам митниць
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної

митної служби

N 11/6-15/11246-ЕП ( v1246342-05 ) від 09.09.2005 )
Про застосування тимчасової

та неповної декларацій
( Із змінами, внесеними згідно з Листом Державної

митної служби

N 11/4-15-1038-ЕП ( v1038342-04 ) від 31.01.2004 )
( Щодо застосування положень листа додатково див. Лист

Державної митної служби

N 25/4-14-34/1748-ЕП ( v1748342-04 ) від 17.02.2004 )
( В доповнення до Листа додатково див. Лист Державної

митної служби

N 25/4-41.16/6641-ЕП ( v6641342-04 ) від 25.05.2004 )

У зв'язку з запитами митниць стосовно механізму сплати
податків та зборів (обов'язкових платежів) у випадку застосування
тимчасової або неповної декларації, повідомляємо.
Відповідно до підпункту 7.3.6 пункту 7.3 статті 7 Закону
України від 03.04.97 N 168/97-ВР ( 168/97-ВР ) "Про податок на
додану вартість" датою виникнення податкових зобов'язань по сплаті
податку на додану вартість при ввезенні (імпортуванні) товарів є
дата оформлення ввізної митної декларації із зазначенням у ній
суми податку, що підлягає сплаті.
Оскільки згідно з пунктом 4.3 статті 4 цього ж законодавчого
акта до бази оподаткування податком на додану вартість входять
суми акцизного збору та ввізного мита, податкові зобов'язання і за
цими податками виникають на момент оформлення вантажної митної
декларації.
Разом з цим, статтею 82 Митного кодексу України від 11.07.02
N 92-IV ( 92-15 ) визначено, що якщо суб'єкт зовнішньоекономічної
діяльності з поважних причин не може здійснити у повному обсязі
декларування товарів і транспортних засобів, які ввозяться на
митну територію України, такі товари можуть бути випущені у
вільний обіг у спрощеному порядку після подання митному органу
тимчасової чи неповної декларації та під зобов'язання про подання
вантажної митної декларації, заповненої у звичайному порядку не
пізніше ніж через 30 днів з дня випуску товарів у вільний обіг.
Однією з обов'язкових умов для прийняття митним органом
рішення про можливість випуску товарів у вільний обіг по
тимчасовій чи неповній декларації з наступним оформленням
вантажної митної декларації у повному обсязі є сплата належних
податків і зборів.
Згідно з Порядком застосування тимчасової та неповної
декларацій відповідно до митного режиму імпорту (при випуску у
вільний обіг), затвердженим наказом Державної митної служби
України від 30.12.03 N 932 ( z0066-04 ), зареєстрованим в
Міністерстві юстиції України 17.01.04 за N 66/8665, при оформленні
вантажної митної декларації застосовуються умови сплати податків
та зборів (розміри ставок обов'язкових платежів, курсу валюти,
встановленого Національним банком України) та нормативно-правові
акти чинні на день прийняття митним органом тимчасової чи неповної
декларації, за якою товари були випущені у вільний обіг.
Таким чином, у разі застосування тимчасової чи неповної
декларацій податкове зобов'язання по сплаті податків та зборів
(обов'язкових платежів) виникає на момент їх оформлення, а на
момент оформлення вантажної митної декларації здійснюється
коригування такого податкового зобов'язання, пов'язане зі зміною
митної вартості, кодів товарів чи інших обставин, що його
спричинили.
При цьому, у разі збільшення податкового зобов'язання за
вантажною митною декларацією сплата додаткових сум податків та
зборів (обов'язкових платежів) має здійснюватись у порядку,
визначеному листом Державної митної служби України від 02.04.03
N 11/2-15-4961-ЕП ( v4961342-03 ).
У разі зменшення податкового зобов'язання за вантажною митною
декларацією суми надміру стягнутих податків та зборів
(обов'язкових платежів) можуть бути зараховані в рахунок майбутніх
платежів або повернуті у порядку, визначеному пунктом 2.2
Інструкції про порядок здійснення розрахунків з Державним бюджетом
України за митом, податком на додану вартість, акцизним збором та
іншими платежами, доходами і зборами, затвердженої наказом
Державної митної служби України, Міністерства фінансів України від
30.06.2000 N 368/149 ( z0429-00 ), зареєстрованої в Міністерстві
юстиції України 18.07.2000 за N 429/4650.
У зв'язку з вищевикладеним та з метою забезпечення контролю
за повнотою визначення податкових зобов'язань, про всі факти
митного оформлення із застосуванням суб'єктами
зовнішньоекономічної діяльності тимчасової чи неповної декларацій
необхідно інформувати податкові інспекції (адміністрації) за їх
місцем реєстрації як платників податків.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що враховуючи положення
Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) та
Порядку випуску, обігу та погашення векселів, які видаються на
суму податку на додану вартість при ввезенні (пересиланні) товарів
на митну територію України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 01.10.97 N 1104 ( 1104-97-п ), податкові
векселі у сплату податку на додану вартість, виписані при
оформленні товарів за тимчасовою чи неповною деклараціями, після
оформлення ввізної вантажної митної декларації погашаються, а в
сплату податкового зобов'язання за цим податком виписуються нові
векселі. ( Абзац в редакції Листа Державної митної служби
N 11/4-15-1038-ЕП ( v1038342-04 ) від 31.01.2004 )
При застосуванні тимчасової чи неповної декларацій на товари,
що мають пільги зі сплати податків і зборів (обов'язкових
платежів), зазначені декларації заповнюються з умовно нарахованими
платежами у разі подання митному органу потрібних документів, які
є підставою для застосування пільгового режиму в оподаткуванні.
Заступник Голови Служби А.Войцещук
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua

Джерело:Офіційний портал ВРУ
Комерційний відділ
067-739-51-14 [email protected]
Підтримка користувачів
067-545-26-26 [email protected]
Загальні контакти
044-300-20-36 [email protected]
Соціальні мережі
Facebook Telegram Instagram
Нормативні акти
Закони Кодекси Конституція Листи Накази Положення Порядки Постанови Рішення Розпорядження Роз’яснення Укази
Судова практика
Адміністративний процес Аліменти Архітектура Банкрутство Будівництво Визнання батьківства Визнання правочину недійсним Визначення місця проживання дитини Витрати Відчуження земельної ділянки Власність Головна сторінка Господарський процес Довіреність Договір Дозволи на будівництво Докази-доказування Забезпечення Законодавство Запобіжні заходи Заробітна плата Затримання особи Захист ЗЕД Землекористування Злочини Зобов'язання Інтелектуальна власність Кримінальна відповідальність Кримінальний процес Ліцензування Майно Матеріальна відповідальність Моніторинг Набуття та визнання Обвинувачення Опіка та піклування Оренда землі Оскарження Пенсія. Соціальні виплати Повідомлення про підозру Позов Покарання Поновлення на роботі Права Правочин Представництво Презумпція невинуватості Прецеденти ВС Провадження Продаж земель Процесуальні строки Рішення Самочинне будівництво Санкції Сервітут Склад суду Слідчі розшукові дії Соціальні права. Пільги Спадкування Спеціальна конфіскація Спори Стандартизація Суд Судова практика Судові засідання Судочинство Угода Усиновлення Усунення перешкод Ухвала Цивільна дієздатність Цивільний процес Цінні папери Шкода та збитки
MasterCard Visa
Публічна оферта ФОП Мирида В. А. Публічна оферта ФОП Берназюк О.О. Публічна оферта ТОВ ІПС Конфіденційність Статті
Ⓒ ZAKONONLINE, 2026
Ця функція стане доступною в повній версії продукту

Безкоштовний доступ на 1 день

Тестувати

Повний доступ до системи

Придбати

В мене вже є акаунт

Контакти технічної підтримки: 067-545-26-26

[email protected]

Ця функція стане доступною в повній версії продукту

Безкоштовний доступ на 1 день

Тестувати

Повний доступ до системи

Придбати

В мене вже є акаунт

Контакти технічної підтримки: 067-545-26-26

[email protected]

{CONTENT}

Спробуйте перезавантажити сторінку або перейдіть на головну.


Перезавантажити Перейти на головну