МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2007 N 146
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
14 квітня 2007 р.
за N 353/13620
Про внесення змін до наказу Міністерствапраці та соціальної політики України
від 14.10.2005 N 326
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 04.04.2007 N 602 ( 602-2007-п ) "Про розмір посадового окладу
(тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної
сітки" Н А К А З У Ю:
1. Унести зміни до наказу Міністерства праці та соціальної
політики України від 14.10.2005 N 326 ( z1239-05 )
"Про впорядкування умов оплати праці працівників Всеукраїнського
центру професійної реабілітації інвалідів", зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 21.10.2005 за N 1239/11519
(із змінами), виклавши додаток 1 у новій редакції (додається).
2. Урахувати, що у разі, коли згідно з цим наказом
зменшується в окремих працівників розмір заробітної плати (без
урахування премій), працівникам виплачується різниця між діючим та
новим розміром заробітної плати.
3. Зміни, що вносяться цим наказом, застосовуються з 1 квітня
2007 року.
Міністр Михайло Папієв
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
фінансів України С.О.Рибак
Голова Профспілки працівників
соціальної сфери України В.Тьоткін
Додаток 1до наказу Міністерства праці
та соціальної політики
України
14.10.2005 N 326
( z1239-05 )
(у редакції наказу
Міністерства праці
та соціальної політики
України
тарифних розрядів і коефіцієнтів з оплати праці
керівних, медичних, педагогічних працівників,
професіоналів, фахівців, технічних службовців
та робітників Всеукраїнського центру
професійної реабілітації інвалідів
------------------------------------------------------------------ | Тарифні | Тарифні коефіцієнти | | розряди | | |------------+---------------------------------------------------| | 1 | 1,00 | |------------+---------------------------------------------------| | 2 | 1,03 | |------------+---------------------------------------------------| | 3 | 1,06 | |------------+---------------------------------------------------| | 4 | 1,09 | |------------+---------------------------------------------------| | 5 | 1,12 | |------------+---------------------------------------------------| | 6 | 1,15 | |------------+---------------------------------------------------| | 7 | 1,18 | |------------+---------------------------------------------------| | 8 | 1,22 | |------------+---------------------------------------------------| | 9 | 1,31 | |------------+---------------------------------------------------| | 10 | 1,40 | |------------+---------------------------------------------------| | 11 | 1,50 | |------------+---------------------------------------------------| | 12 | 1,61 | |------------+---------------------------------------------------| | 13 | 1,72 | |------------+---------------------------------------------------| | 14 | 1,84 | |------------+---------------------------------------------------| | 15 | 1,97 | |------------+---------------------------------------------------| | 16 | 2,11 | |------------+---------------------------------------------------| | 17 | 2,26 | |------------+---------------------------------------------------| | 18 | 2,37 | |------------+---------------------------------------------------| | 19 | 2,49 | |------------+---------------------------------------------------| | 20 | 2,61 | |------------+---------------------------------------------------| | 21 | 2,74 | |------------+---------------------------------------------------| | 22 | 2,88 | |------------+---------------------------------------------------| | 23 | 3,02 | |------------+---------------------------------------------------| | 24 | 3,17 | |------------+---------------------------------------------------| | 25 | 3,35 | ------------------------------------------------------------------
Примітки: 1. Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника
1 тарифного розряду встановлюється на рівні законодавчо
визначеного розміру мінімальної заробітної плати. 2. Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної
тарифної сітки ( 1298-2002-п ) визначаються шляхом множення окладу
(ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний
коефіцієнт. У разі, коли посадовий оклад (тарифна ставка)
визначені у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від
0,5 і вище - заокруглюються до однієї гривні.
Директор департаменту з питань
державного регулювання
заробітної плати та умов праці О.П.Товстенко
Джерело:Офіційний портал ВРУ
