МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2007 N 149
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
14 квітня 2007 р.
за N 352/13619
Про внесення змін до наказу Міністерствапраці та соціальної політики України
від 17.10.2005 N 328
На виконання постанови Кабінету Міністрів України
від 4 квітня 2007 року N 602 ( 602-2007-п ) "Про розмір посадового
окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду Єдиної
тарифної сітки" Н А К А З У Ю:
1. Унести зміни до наказу Міністерства праці та соціальної
політики України від 17.10.2005 N 328 ( z1255-05 ) "Про
впорядкування умов оплати праці працівників контрольно-ревізійних
відділів, управлінь (відділів, груп) технічного нагляду за
капітальним будівництвом та ремонтом приміщень бюджетних установ і
організацій, інших підрозділів, створених при органах виконавчої
влади, їх самостійних управліннях і відділах та при виконавчих
органах рад", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
24.10.2005 за N 1255/11535, виклавши додаток 1 у новій редакції
(додається).
2. Ці зміни застосовуються починаючи з 1 квітня 2007 року.
Міністр М.М.Папієв
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
фінансів України С.О.Рибак
Додаток 1до наказу Міністерства праці
та соціальної політики
України
17.10.2005 N 328
( z1255-05 )
(у редакції наказу
Міністерства праці
та соціальної політики
України
тарифних розрядів і коефіцієнтів
з оплати праці керівних працівників і фахівців
контрольно-ревізійних відділів, управлінь
(відділів, груп) технічного нагляду за капітальним
будівництвом та ремонтом приміщень бюджетних
установ і організацій, інших підрозділів,
створених при органах виконавчої влади,
їх самостійних управліннях і відділах
та при виконавчих органах рад
------------------------------------------------------------------ Тарифні розряди| Тарифні коефіцієнти | ---------------+------------------------------------------------| 1 | 1,00 | ---------------+------------------------------------------------| 2 | 1,03 | ---------------+------------------------------------------------| 3 | 1,06 | ---------------+------------------------------------------------| 4 | 1,09 | ---------------+------------------------------------------------| 5 | 1,12 | ---------------+------------------------------------------------| 6 | 1,15 | ---------------+------------------------------------------------| 7 | 1,18 | ---------------+------------------------------------------------| 8 | 1,22 | ---------------+------------------------------------------------| 9 | 1,31 | ---------------+------------------------------------------------| 10 | 1,40 | ---------------+------------------------------------------------| 11 | 1,50 | ---------------+------------------------------------------------| 12 | 1,61 | ---------------+------------------------------------------------| 13 | 1,72 | ---------------+------------------------------------------------| 14 | 1,84 | ---------------+------------------------------------------------| 15 | 1,97 | ---------------+------------------------------------------------| 16 | 2,11 | ---------------+------------------------------------------------| 17 | 2,26 | ---------------+------------------------------------------------| 18 | 2,37 | ---------------+------------------------------------------------| 19 | 2,49 | ---------------+------------------------------------------------| 20 | 2,61 | ---------------+------------------------------------------------| 21 | 2,74 | ---------------+------------------------------------------------| 22 | 2,88 | ---------------+------------------------------------------------| 23 | 3,02 | ---------------+------------------------------------------------| 24 | 3,17 | ---------------+------------------------------------------------| 25 | 3,35 | -----------------------------------------------------------------
Примітки: 1. Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника
1 тарифного розряду встановлюється на рівні законодавчо
визначеного розміру мінімальної заробітної плати. 2. Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної
тарифної сітки ( 1298-2002-п ) визначаються шляхом множення окладу
(ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний
коефіцієнт. У разі, коли посадовий оклад (тарифна ставка)
визначені у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються,
від 0,5 і вище - заокруглюються до однієї гривні.
Директор Департаменту з питань
державного регулювання
заробітної плати та умов праці О.П.Товстенко
Джерело:Офіційний портал ВРУ
