МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2008 N 160
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
21 квітня 2008 р.
за N 338/15029
Про внесення змін до наказуМіністерства праці
та соціальної політики України
від 17.10.2005 N 328
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
22.02.2008 N 74 ( 74-2008-п ) "Про запровадження III етапу оплати
праці на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з
оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих
галузей бюджетної сфери" Н А К А З У Ю:
1. Унести зміни до наказу Міністерства праці та соціальної
політики України від 17.10.2005 N 328 ( z1255-05 ) "Про
впорядкування умов оплати праці працівників контрольно-ревізійних
відділів, управлінь (відділів, груп) технічного нагляду за
капітальним будівництвом та ремонтом приміщень бюджетних установ і
організацій, інших підрозділів, створених при органах виконавчої
влади, їх самостійних управліннях і відділах та при виконавчих
органах рад", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
24.10.2005 за N 1255/11535 (із змінами), виклавши додаток 1 у
новій редакції ( додається ).
2. Зміни, що вносяться цим наказом, застосовуються у терміни,
визначені додатком 1.
Міністр Л.Денісова
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
фінансів України В.Матвійчук
Додаток 1до наказу Міністерства праці
та соціальної політики України
17.10.2005 N 328
( z1255-05 )
(у редакції наказу Міністерства
праці та соціальної політики
України від 27.03.2008 N 160)
РОЗМІРИтарифних розрядів і коефіцієнтів
з оплати праці керівних працівників
і фахівців контрольно-ревізійних відділів,
управлінь (відділів, груп) технічного нагляду
за капітальним будівництвом
та ремонтом приміщень бюджетних
установ і організацій, інших підрозділів,
створених при органах виконавчої влади,
їх самостійних управліннях
і відділах та при виконавчих органах рад
----------------------------------------------------------------- Тарифні розряди | Тарифні коефіцієнти, що застосовуються | |----------------------------------------------| |з 1 червня 2007 року |з 1 листопада 2008 року | ----------------+---------------------+------------------------| 1 | 1,00 | 1,00 | ----------------+---------------------+------------------------| 2 | 1,06 | 1,09 | ----------------+---------------------+------------------------| 3 | 1,12 | 1,18 | ----------------+---------------------+------------------------| 4 | 1,18 | 1,27 | ----------------+---------------------+------------------------| 5 | 1,24 | 1,36 | ----------------+---------------------+------------------------| 6 | 1,30 | 1,45 | ----------------+---------------------+------------------------| 7 | 1,37 | 1,54 | ----------------+---------------------+------------------------| 8 | 1,47 | 1,64 | ----------------+---------------------+------------------------| 9 | 1,57 | 1,73 | ----------------+---------------------+------------------------| 10 | 1,66 | 1,82 | ----------------+---------------------+------------------------| 11 | 1,78 | 1,97 | ----------------+---------------------+------------------------| 12 | 1,92 | 2,12 | ----------------+---------------------+------------------------| 13 | 2,07 | 2,27 | ----------------+---------------------+------------------------| 14 | 2,21 | 2,42 | ----------------+---------------------+------------------------| 15 | 2,35 | 2,58 | ----------------+---------------------+------------------------| 16 | 2,50 | 2,79 | ----------------+---------------------+------------------------| 17 | 2,66 | 3 | ----------------+---------------------+------------------------| 18 | 2,83 | 3,21 | ----------------+---------------------+------------------------| 19 | 3,01 | 3,42 | ----------------+---------------------+------------------------| 20 | 3,25 | 3,64 | ----------------+---------------------+------------------------| 21 | 3,41 | 3,85 | ----------------+---------------------+------------------------| 22 | 3,50 | 4,06 | ----------------+---------------------+------------------------| 23 | 3,71 | 4,27 | ----------------+---------------------+------------------------| 24 | 3,80 | 4,36 | ----------------+---------------------+------------------------+ 25 | 3,93 | 4,51 | ----------------------------------------------------------------
Примітки: 1. Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1
тарифного розряду встановлюється на рівні законодавчо визначеного
розміру мінімальної заробітної плати. 2. Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної
тарифної сітки ( 1298-2002-п ) визначаються шляхом множення окладу
(ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний
коефіцієнт. У разі, коли посадовий оклад (тарифна ставка),
визначений у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від
0,5 і вище - заокруглюються до однієї гривні.
Директор Департаменту
з питань державного
регулювання заробітної
плати та умов праці О.П.Товстенко
Джерело:Офіційний портал ВРУ
