МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2008 N 160
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
21 квітня 2008 р.
за N 338/15029
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерстварозвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства
N 607 ( z0468-21 ) від 23.03.2021 }
Про внесення змін до наказуМіністерства праці
та соціальної політики України
від 17.10.2005 N 328
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
22.02.2008 N 74 ( 74-2008-п ) "Про запровадження III етапу оплати
праці на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з
оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих
галузей бюджетної сфери" Н А К А З У Ю:
1. Унести зміни до наказу Міністерства праці та соціальної
політики України від 17.10.2005 N 328 ( z1255-05 ) "Про
впорядкування умов оплати праці працівників контрольно-ревізійних
відділів, управлінь (відділів, груп) технічного нагляду за
капітальним будівництвом та ремонтом приміщень бюджетних установ і
організацій, інших підрозділів, створених при органах виконавчої
влади, їх самостійних управліннях і відділах та при виконавчих
органах рад", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
24.10.2005 за N 1255/11535 (із змінами), виклавши додаток 1 у
новій редакції ( додається ).
2. Зміни, що вносяться цим наказом, застосовуються у терміни,
визначені додатком 1.
Міністр Л.Денісова
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
фінансів України В.Матвійчук
Додаток 1до наказу Міністерства праці
та соціальної політики України
17.10.2005 N 328
( z1255-05 )
(у редакції наказу Міністерства
праці та соціальної політики
України від 27.03.2008 N 160)
РОЗМІРИтарифних розрядів і коефіцієнтів
з оплати праці керівних працівників
і фахівців контрольно-ревізійних відділів,
управлінь (відділів, груп) технічного нагляду
за капітальним будівництвом
та ремонтом приміщень бюджетних
установ і організацій, інших підрозділів,
створених при органах виконавчої влади,
їх самостійних управліннях
і відділах та при виконавчих органах рад
----------------------------------------------------------------- |Тарифні розряди | Тарифні коефіцієнти, що застосовуються | | |----------------------------------------------| | |з 1 червня 2007 року |з 1 листопада 2008 року | |----------------+---------------------+------------------------| | 1 | 1,00 | 1,00 | |----------------+---------------------+------------------------| | 2 | 1,06 | 1,09 | |----------------+---------------------+------------------------| | 3 | 1,12 | 1,18 | |----------------+---------------------+------------------------| | 4 | 1,18 | 1,27 | |----------------+---------------------+------------------------| | 5 | 1,24 | 1,36 | |----------------+---------------------+------------------------| | 6 | 1,30 | 1,45 | |----------------+---------------------+------------------------| | 7 | 1,37 | 1,54 | |----------------+---------------------+------------------------| | 8 | 1,47 | 1,64 | |----------------+---------------------+------------------------| | 9 | 1,57 | 1,73 | |----------------+---------------------+------------------------| | 10 | 1,66 | 1,82 | |----------------+---------------------+------------------------| | 11 | 1,78 | 1,97 | |----------------+---------------------+------------------------| | 12 | 1,92 | 2,12 | |----------------+---------------------+------------------------| | 13 | 2,07 | 2,27 | |----------------+---------------------+------------------------| | 14 | 2,21 | 2,42 | |----------------+---------------------+------------------------| | 15 | 2,35 | 2,58 | |----------------+---------------------+------------------------| | 16 | 2,50 | 2,79 | |----------------+---------------------+------------------------| | 17 | 2,66 | 3 | |----------------+---------------------+------------------------| | 18 | 2,83 | 3,21 | |----------------+---------------------+------------------------| | 19 | 3,01 | 3,42 | |----------------+---------------------+------------------------| | 20 | 3,25 | 3,64 | |----------------+---------------------+------------------------| | 21 | 3,41 | 3,85 | |----------------+---------------------+------------------------| | 22 | 3,50 | 4,06 | |----------------+---------------------+------------------------| | 23 | 3,71 | 4,27 | |----------------+---------------------+------------------------| | 24 | 3,80 | 4,36 | |----------------+---------------------+------------------------+ | 25 | 3,93 | 4,51 | -----------------------------------------------------------------
Примітки: 1. Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1
тарифного розряду встановлюється на рівні законодавчо визначеного
розміру мінімальної заробітної плати. 2. Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної
тарифної сітки ( 1298-2002-п ) визначаються шляхом множення окладу
(ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний
коефіцієнт. У разі, коли посадовий оклад (тарифна ставка),
визначений у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від
0,5 і вище - заокруглюються до однієї гривні.
Директор Департаменту
з питань державного
регулювання заробітної
плати та умов праці О.П.Товстенко
Джерело:Офіційний портал ВРУ
